Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Chceš zničit mafii, buď v mafii aneb tunelem eurodotací V.

Určitě máte rovněž dny, které jsou úplně jinak, než jste den předtím zamýšleli. Já jsem si vzal na včerejší den dovolenou a vyrazil na krajský soud do Ústí nad Labem. Před soudem totiž po 809 dnech od mého veřejného prohlášení o kmotromafii v krajských eurodotací stála některá chapadla tohoto bratrstva porcování miliardových euromědvědů.

Když jsem ráno dorazil na soud, tak již tam bylo velmi rušno. Spousty novinářů, něco málo veřejnosti, ale rovněž početná byla skupina bratrstva, která čítala sedm přítomných obžalovaných (jeden byl nemocný) a k tomu stejný počet jejich obhájců. Na obžalovaných byla znát mírná nervozita, ale nic dramatického, snad jen, když přiváděla eskorta z vězení druhého v pořadí ředitele Úřadu ROP SZ p. Kušnierze, tak bylo rušněji, jelikož jsme museli vyklidit uličku.

Dovolenou jsem si vzal na celý den, ovšem to jsem netušil, že zde strávím pouze několik minut. Po oficiálním zahájení jeden z advokátů požádal soudkyni, aby jednací místnost opustily osoby, které budou svědčit. Zvedl se jeden muž, který odešel. Já váhal, jelikož při výslechu se mne policie ptala, zda jsem ochoten svědčit, já prohlásil, že ano. Do dnešního dne jsem ovšem žádnou oficiální informaci o tom, že bych měl svědčit, neobdržel. Po malinké chvilce se přihlásil další obhájce a ten požádal soudkyni, aby místnost opustil p. Steiner. Mě nezbylo než se zvednout a současně s odchodem soudkyni oznámit, že do dnešního dne jsem žádnou oficiální informaci o mém svědectví neobdržel. Soudkyně namítla, že v budoucnu se tomu ovšem může stát.

Z výše uvedeného je zřejmé, že slibovaný přímý reporting z dění u soudu z mé strany je nemožný, snad vyjma situace, kdy budu před soudem jako svědek. Pozitivní je, že nyní můžu hledat jiný program pro svoji dovolenou.

Včera jsem rovněž slíbil, že se zastavím u toho, jak psaní blogů může být nebezpečné. Absolvoval jsem desítky setkání s více jak třemi desítkami policistů z různých útvarů policie během vyšetřování machinací v ROP SZ. Oficiální výslech jsem ovšem absolvoval jediný a musím říci, že stál za to.

Původně jsem si myslel, že se jedná o další z řady setkání, ale byl jsem pořádně zaskočen. Již na recepci čekalo dost mně neznámých lidí, včetně jednoho vozíčkáře. Na povel jsme se všichni vydali do výslechové místnosti. Musím zde poznamenat, že policie pracuje v tristních poměrech, jelikož jejich zázemí pro elitní týmy jsou v reálu zcela jiné než v seriálech v televizi. Musím napsat, že mají můj obdiv, když odvádějí výbornou práci, ačkoliv nemají pořádnou kancelář natož pořádný počítač. Jestli si dobře vybavuji, tak někteří si pro svou práci pořídili za vlastní notebooku, aby se jim lépe pracovalo. Je to k nevíře. Možná jsem měl jen smůlu na místo a útvar, ale čert ví. Snad ví p. Chovanec.

U výslechu byli dva policisté a šest dalších lidí. Jednalo se o obhájce obžalovaných. Jak jsem již psal, jeden advokát byl vozíčkář a jevil se mi jako nejférovější. Výslech trval bez přestávky čtyři hodiny a drtivá většina dotazů, výtek a nátlakových akcí byla ze strany těchto advokátů. No drtivá většina, spíše vše. Cílem bylo mne znevěrohodnit a najít ve výpovědi slabá místa. Z počátku jsem byl nervózní, ale pak jsem si vzpomenul na slova kamaráda, který říkal. Když mluvíš pouze pravdu, tak se nikdy nezamotáš, nemůžeš prohrát a nemusíš být nervózní. Této rady se snažím držet, ačkoliv do světce mám daleko.

Po čase vypadalo, že mne jeden advokát nachytal. Tvrdil, že jsem vše předem připravoval, abych byl slavný a já uspěl ve volbách. Jako důkaz měly sloužit mé blogy. Advokáti vypadali inteligentně (většinou mladí a sebevědomí právníci), ale tvrzení, že jsem psal blogy o předmětné kauze již před mým vystoupením na Monitorovacím výboru ROP SZ (22. 5. 2012) se ukázala jako nepravdivá. Já si byl jistý, ale on na tom trval, proto se rychle připojil k internetu a ke svému zklamání zjistil, že jsem měl pravdu. Já byl v klidu a ani jsem nezmínil, že po vypuknutí kauzy ROP SZ jsem se vzdal své kandidatury do krajského zastupitelstva, takže tvrzení o výtahu k moci či jepičí slávě je na vratkých nohou.

Mám pro Vás radu, věřte, že Vaši příznivci a nepříznivci Vás pozorně sledují a to včetně textů Vašich blogů. Někdy takový text či situace může být použita i před soudem.  Proto buďte opatrní nebo se řiďte radou mého kamaráda.

V dalším díle se budu věnovat nečekané situaci, která se včera stala u soudu. Prozradím, že hlavním aktérem bylo vedení Ústeckého kraje.    

Autor: Leo Steiner | středa 10.9.2014 7:07 | karma článku: 14,89 | přečteno: 390x
  • Další články autora

Leo Steiner

Vzkříšení kmotromafie na Divokém Severozápadě?

Je to přesně jeden rok a jeden den, co začal před krajským soudem v Ústí nad Labem proces v kauze ROP Severozápad (zde). Obžalovaní a jejich advokáti u soudu kopírují chování jejich kolegy a exhejtmana Davida Ratha (pokračování)

10.9.2015 v 22:44 | Karma: 7,43 | Přečteno: 295x | Diskuse| Ostatní

Leo Steiner

Potřebujeme dotace a pobídky? Ne, více sebevědomí a odvahy!

Některá dnešní media se věnují nezájmu živnostníků o evropské dotace. Potřebujeme vůbec dotace? Máme dobře nastavenou dotační politiku nebo politiku investičních pobídek? Jelikož se v tomto oboru pohybuji již řadu let, tak mne současnost velmi trápí. Níže přikládám jeden rozhovor z dnešních novin a jednu reportáž, která se věnuje včerejšímu setkání na toto téma.

25.9.2014 v 8:25 | Karma: 10,00 | Přečteno: 314x | Diskuse| Ostatní

Leo Steiner

Chceš zničit mafii, buď v mafii aneb tunelem eurodotací VI.

V minulém díle jsem sliboval, že další díl bude věnován náhle změně v postoji vedení Ústeckého kraje. Jelikož papír a klávesnice snese všechno, tak jsem se rozhodl napsat další díl až na krajských webových stránkách bude zveřejněn oficiální plný záznam z posledního jeho jednání (ze dne 3.9.2014). Máte nyní možnost se sami přesvědčit, že včera neznamená zítra.

17.9.2014 v 8:45 | Karma: 11,19 | Přečteno: 402x | Diskuse| Ostatní

Leo Steiner

Chceš zničit mafii, buď v mafii aneb tunelem eurodotací IV.

Přikládám po 690 dnech další díl mého blogového seriálu. Když jsem u těch čísel, tak v úvodu zmíním ještě tato: 809; 803; 8; 12; 2,5 a 300. Dnes ráno u krajského soudu v Ústí nad Labem začíná v jednací místnosti číslo 6 velký soudní proces s osmi obžalovanými ( Ing. Pavel Kouda, Ing. Bc. Petr Kušnierz, Doc. Ing. Petr Vráblík, Ph.D. Mgr. Pavel Karel Markvart, Ing. Irena Kotlanová, Ing. Klára Odvárková, Mgr. Jan Martinovský, Ing. arch. Omar Koleilat) ve věci rozkradených eurodotací na Divokém Severozápadě.

9.9.2014 v 7:07 | Karma: 16,23 | Přečteno: 640x | Diskuse| Ostatní

Leo Steiner

Bitvy Davida s Goliášem.

Nedávno jsem četl výsledek jednoho průzkumu, který mi udělal radost. Čím více jsme inteligentní, tím více pochybujeme. Přiznám se Vám, že jsou situace, kdy výrazně pochybuji o své inteligenci. Tak a jsme opět na začátku. Jak z toho ven?

2.9.2014 v 21:11 | Karma: 10,16 | Přečteno: 376x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Dostával jsem balíčky, ne peníze, řekl Bystroň ke kauze úplatků od Rusů

26. dubna 2024  16:37,  aktualizováno  16:50

Poslanec Alternativy pro Německo (AfD) Petr Bystroň v kauze možných úplatků od proruské sítě řekl v...

Wau, skvělé, úžasné. Podvodníci imitují známé weby, falešné jsou i komentáře

26. dubna 2024  16:39

Internetoví podvodníci zneužívají zavedené značky a snaží se tak z lidí vylákat peníze. Podvrhnuté...

Kontrast v odvodech v Kyjevě a venku je neskutečný, říkají reportéři iDNES.cz

26. dubna 2024  16:04

Podcast Únava vojáků i civilistů na Ukrajině je vysoká, ale stejně tak i morálka. Redaktor Michal Voska a...

Žena nedbala varování své banky, falešným makléřům poslala přes milion

26. dubna 2024  15:57

Podvodníkům naletěla dvaašedesátiletá žena z Jičínska, která nedbala ani upozornění ze své banky,...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 41
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 838x
Jsem obyčejný občan, kterému není lhostejný, kde a jak žije. Jelikož nejsem spokojený se současným stavem společnosti, tak se snažím být aktivní - dát lidem Víru, Naději, Lásku a Radost. Velkou oporou mi je rodina a spousty přátel, kteří smýšlejí podobně.

Můj přístup k životu je, že se máme tak, jak si zasloužíme. Mé současné heslo je "Občané Nejsou ovce!"

Seznam rubrik